【Special Features】 ・New 2K digital film restoration ・Alternate score by organist Gaylord Carter from the late 1960s, presented in uncompressed monaural on the Blu-ray edition ・Audio commentary featuring film critic Leonard Maltin and director and Harold Lloyd archivist Richard Correll ・Introduction by Suzanne Lloyd, Lloyd’s granddaughter and president of Harold Lloyd EntertainmentHarold Lloyd: The Third Genius, a 104-minute documentary from 1989 ・Three newly restored Lloyd shorts: Take a Chance (1918), Young Mr. Jazz (1919), and His Slyness (1920), with commentary by Correll and film writer John Bengtson ・Locations and Effects, a new documentary featuring Bengtson and special effects expert Craig BarronNew interview with Davis ・PLUS: A booklet featuring an essay by critic Ed Park
【こちらの商品はお取り寄せ商品となります。入荷の目安:1~3週間】
※万が一、メーカーに在庫が無い場合はキャンセルとさせて頂く場合がございます。その際はご了承くださいませ。
Safety Last! (Criterion Collection)
ロイドの要心無用(1923)
[ US / Criterion / DVD ] 新品!
※こちらのDVDはリージョンコード(DVD地域規格)が【1】になります。
日本製のデッキではご覧頂けませんのでご注意下さい。
リージョンコードフリーのDVDデッキなど対応機種でご覧下さい。
※アメリカ盤につき日本語字幕はございません。
チャップリン、キートンと並び世界3大喜劇王と言われるハロルド・ロイドの体を張った一大傑作『ロイドの要心無用』の北米版DVD!!リリースは高音質、高画質で定評のあるクライテリオンから!!
出演: ハロルド・ロイド, ミルドレッド・デイヴィス, ビル・ストローザー, ノア・ヤング, W・B・クラーク
監督: サム・テイラー
【仕様】
■音声:英語
■字幕:英語
■ディスク枚数:2枚
■収録時間:本編74分
【Special Features】
・New 2K digital film restoration
・Alternate score by organist Gaylord Carter from the late 1960s, presented in uncompressed monaural on the Blu-ray edition
・Audio commentary featuring film critic Leonard Maltin and director and Harold Lloyd archivist Richard Correll
・Introduction by Suzanne Lloyd, Lloyd’s granddaughter and president of Harold Lloyd EntertainmentHarold Lloyd: The Third Genius, a 104-minute documentary from 1989
・Three newly restored Lloyd shorts: Take a Chance (1918), Young Mr. Jazz (1919), and His Slyness (1920), with commentary by Correll and film writer John Bengtson
・Locations and Effects, a new documentary featuring Bengtson and special effects expert Craig BarronNew interview with Davis
・PLUS: A booklet featuring an essay by critic Ed Park